Servis

Laptop Centar Servis

Laptop Centar Servis


Autorizovani servis za GoClever uređaje

Bilo da vaš laptop radi sporo ili ne radi uopšte mi ćemo ga popraviti.

Nema razloga kupovati novi kompjuter kada možete popraviti ili unaprediti vaš sadašnji sistem po manjoj ceni od novog uređaja.

Pogledajte kako možemo da Vam pomognemo da uštedite Vaš novac:
POPRAVKA DC KONEKTORA
DC konektor kod većine laptopova nije dovoljno ojačan i on će oslabiti usled normalnog korišćenja i habanja. Oštećeni DC konektor menjamo novim.

POPRAVKA MATIČNE PLOČE
Matična ploča kontroliše rad svih uređaja kao što su audio, video, napajanje, usb, firewire i tastaturu.
Ukoliko imate problema sa bilo kojim delom neka Vam naši tehničari dijagnostikuju kvar i u dogovoru sa Vama otklone isti. Često je to jeftinije nego da zamenite vašu matičnu ploču.

ZAMENA EKRANA
Napukao vam je ekran? Slika neprestano treperi? Da li vaš laptop, nakon što se pokrene, posle nekog vremena izgubi sliku? Nema problema. Mi imamo ekran za vas.

ZAMENA I POPRAVKA LAPTOP TASTATURA
Nedostaju vam tasteri? Poprskali ste je vodom? Tasteri neprestano iskaču?
Zamena ili popravka vaše tastature je jedan pristupačan način da se poveća upotrebljivost vašeg laptopa.

UKLANJANJE VIRUSA I NEŽELJENOG SOFTVERA
Mi možemo skenirati i ukloniti viruse sa Vašeg računara. Možda čak i ne znate da imate virus, oni su dizajnirani da nisu uočljivi.

PREGREVANJE
Da li se Vaš laptop pregreva, i gasi sam od sebe? Možda je vreme da proverite sistem rashlađivanja.
Ovo nije skupa popravka, i može Vam pomoći da produžite radni vek Vašem laptopu.

VRAĆANJE PODATAKA
Mi nudimo brzo vraćanje podataka. Možemo napraviti back up Vašeg hard diska, i prebaciti sva Vaša dokumenta, slike, audio, video na neku od medija po Vašem izboru.

ADRESA: Sinđelićeva 38
TELEFON: 011/243-53-86
E-MAIL: servis@laptopcentar.co.rs
RADNO VREME: 09-17h , subotom 10-15h

Kontakti ovlašćenih servisa

Garancije

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može bit kraći od 12 meseci.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Laptop centar garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.

Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na
office@laptopcentar.co.rs



Reklamacije

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:

1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.
To znači sledeće:
a)isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U koliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana.
U koliko je paket koji vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, u koliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužniste da reklamaciju prijaviute u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.
b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako sto cete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vasim kontaktom.


2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.
U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste uređaj kupili i gde ga možete reklamirati, ili neki od naših servisa. Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirate naše call centra koji se nalaze na našoj stranici i oni će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostave ga našoj službi reklamacija. Kao kupac imate pravo da uređaj reklamirate i direktno u ovl.servisu (podatak ko je ovl.servis za Vašu robu možete naći u nastavku ove stranice).

3) Reklamacija na oštećenu pošiljku
Ukoliko vam uredjaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uredjaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.


Servisiranje i povraćaj novca
Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca.Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu, ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode..
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.

Prodavnica Laptop Centar zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.
Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:
a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatik pakovanju; Takođe originalana ambalaža nije obavezna da bi smo prihvatili reklamaciju.
b) da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili na brojeve našeg call centra.
Za više informacija možete nas kontaktirati na
office@laptopcentar.co.rs